І тут сталась магія”: Як на заправках ОККО “розводять” клієнтів. Такої схеми ще не було

Бізнес по українськи, а чи завжди правий клієнт, пише один із клієнтів ОККО в соціальній мережі, передає Корупція.Інфо

Звичайно ж ні! Адже крім лояльних клієнтів бувають і детрактори, які завжди знайдуть до чого причепитися.

А ось коли ТИСЯЧІ КЛІЄНТІВ в один голос говорять про проблему недоливу, яка зустрічається практично на кожній АЗС, то як мінімум до них варто прислухатися, а не брати до уваги їх любителями зради або проплаченою заказухи.

OKKO, звільнить маркетологів, які на вітер витрачають гроші компанії на замовні пости в мережі. Не слухайте їх і не проплачує експертизи про гумові баки в авто. Вам не повірять, навіть якби це виявилося правдою.

Зробіть простіше. Інвестуйте в своїх клієнтів, будь ласка!

Як лояльність відпускайте паливо на 50 мл. більше на користь клієнта, наприклад.

Адже на сьогодні у Вас тільки 1-на з сотні заправок в регіоні переливає на користь клієнта, про що мені розповіли ваші представники, а всі інші не доливають, хоч і у встановленій законом нормі в 50 мл.

Глибоко переконаний, що та мережа АЗС, яка зробить подібну акцію, замість накопичувальних балів, безкоштовної кави або розіграшів автомобілів, зможе залучити набагато більше нових лояльних клієнтів і збільшити свій прибуток і частку на ринку!

А поки пропоную поміняти цінники, як чесні виробники, які зменшують вихід продукту!

З ЖИТТЯ ПРО АЗС. Магія АБО ОБМАН?

Адже багато завтра поїдуть на море?

І я зібрався, тому заїхав на OKKO в Дніпрі на Перемозіі попросив заправити до повного, під горлечко!
І тут сталася МАГІЯ! Обман законів фізики або типовий щоденний ….! У мій авто вдалося залити на 10-15 літрів більше фізично можливого.

Бак автомобіля за паспортом 60 літрів! додамо горлечко до 5 літрів, разом максимум 65 літрів. Віднімемо те, що в баку було (почала моргати лампа, а значить 10 літрів), разом порожня ємність в 55 літрів.

Магія в тому, що заправити в неї вийшло 64,84 літра !!!!

Керуюча АЗС сама запропонувала контрольний протоку. Я погодився. Зробили 2 рази і обидва рази явно видно недолив. Від адміна було пару типових безглуздих виправдань, мовляв в суху тару входить більше, ніж в мокру. Капец Карл! Але потім без особливих заперечень і, що важливо, будь-яких фіксацій мені з каси дістали компенсацію в розмірі 320 грн. І пообіцяли розібратися і дати відповідь. Мабуть ніхто не хотів, щоб окрім мене ще хтось із клієнтів дізнався про недолив.

По материалам korupciya.com

Свежие записи

Свежие комментарии

    Архивы

    Рубрики

    Мета

    Ваш комментарий будет первым

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *